DirecTV loss could cripple rightwing One America News

Published by
Reuters

By John Shiffman WASHINGTON (Reuters) – The largest satellite provider in the United States said late Friday it will drop One America News, a move that could financially cripple the rightwing TV network known for fueling conspiracy theories about the 2020 election. The announcement by DirecTV, which is 70% owned by AT&T, comes three months after a Reuters investigation revealed that OAN’s founder testified that AT&T inspired him to create the network. Court testimony also showed that OAN receives nearly all of its revenue from DirecTV. The Reuters report drew calls from some liberal groups for…

Read More

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *